Páginas

miércoles, 16 de marzo de 2016

3.DBH -IRAKURKETA ERRAZAREN KLUBA- RIF MENDIETAKO URA- IZPIÑE ETORRI DA

Atzo Izpiñe Sanchez etorri zen gure Klubera. Bera irakaslea da eta itzulpengintza ikasi zuen. Euskera, Frantsesa, Ingelesa, Gaztelera eta Arabiera hitz egiten du. Urte batzuetan Tunezen bizi izan zen eta oso gauza interesgarriak kontatu zizkigun.

Lehengo Izpiñerekin liburuaren kapitulu bat irakurri genuen.

Ondoren arabiar kulturarekin erlazionatuta hainbat gairen inguran elkarrizketa oso interesgarria izan genuen: bildotsaren jaia, islama, arabiar grafia...

Gero Izpiñek ekarritako fitxa  bat egin genuen. Fitxa honetan arabiar hitzkuntzaren haninbat alderdi landu genituen.

Azkenik Izpiñek lagunduta "tearen zeremonia" egin genuen.

MILA ESKER BIHOTZ , BIHOTZETIK IZPIÑE !
PILA BAT IKASI DUGU!